Mr Throckmorton/ AKA Throcken.

Nu har jag sen ca 1 vecka tillbaka fått hem Throcken, han är en liten 10 veckors blandras jycke
med Kelpi, m m .

Han är riktigt cool o jävligt rolig, mycket personlighet har han verkligen, samtidigt som han älskar
att ligga tätt intill o sova.

Tanken är att han ska med mig runt om i Sverige o Europa när jag transporterar bilar, så jag sa till
Kate som han kommer i från att han måste funka som bilåkarhund, o det gör han med BRAVUR, han lägger sig ner o tvärslocknar efter ca 1 minuts åkande, precis som vissa barn gör i bilen, utan pip o tjut, riktigt bra alltså.

Om det är nån som undrar över namnvalet var det superenkelt för mig, han är döpt efter en liten , mycket liten
stad i Texas med det namnet, och har man varit där så fattar man varför det passar honom så bra.

Jag söker efter en liten i hopfällbar bur att ha i lastbilen, han tuggar rätt bra på allt nu, som alla valpar gör,
o jag vill inte ha inredningen uppäten medans jag är ute o lastar eller lossar bilar.

Så är det nån som har en, Dont hesitate, call me.073-325 56 04.

Det får vara allt för denna gång, men fortsätt o följa Throcken,s äventyr landet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0