Att vinna ett vad.

Hej, har i tidigare inlägg skrivit om en kvinna som heter Fredrika, för enkelhetens skull kommer jag
kalla henne Tinkerkvinnan.

Det är samma kvinna som har den attityden att en Tinker kan i princip klara av vad som helst, o det är
givetvis inte fel att tro på den rasen, eller framför allt sin egen hästs förmåga, men i bland bör man nog
tänka till en gång extra innan man går så långt att man slår vad om en grej som troligen skulle ge 485 000000
ggr pengarna tillbaka om nu bara vadet gick in.

Vadet är som följer, Tinkerkvinnan ska under ett par veckor i sommar träna sin Tinker i cutting för att sen under
tävlingsförhållanden gå in o rida en 70 runda, om hon lyckas får hon min häst, om ej skall hon tillverka en
throphy i glas föreställande en cutting häst i action, Tillägas bör att Tinker kvinnan är glasblåsare till yrket.

Jag kanske sticker ut hakan nu, (det gör jag ju ganska ofta ) men att hon lyckas med detta är lika troligt att jag
varvar Usain Bolt på 200 meter löpning i en os final med underkroppen i ett kar fullt med stelnad cement.

Eller?, njae, känner att jag inte behöver dra i väg till löplabbet o tjacka nya löparpjuck just i dag i alla fall.

Ser fram emot sensommaren när det blir tinkercuting, ha ha ha ha ha ha ha ha , garvar så jag e på väg o bli
harmynt ta mig fan, Go Tinkerkvinnan ,go.

Kommentarer
Postat av: yeska

Synd och bli av med en sån fin häst Micke!

2010-05-09 @ 22:26:42
URL: http://noomia.blogspot.se
Postat av: wiw

Heja Apache! Heja Tinkerkvinnan! :)

2010-05-16 @ 23:20:14
Postat av: Indiana

Never ever underestimate the power of a woman or a horse with NH skills!

2010-05-17 @ 17:03:25
Postat av: Tinkerkvinnan

Vilka UNDERBARA människor som rör sig på din blogg Micke! :)

2010-05-23 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0