Transport av hästar.

Hejsan,har en grej som jag tänkte kanske kunde intressera ev hästägare, nån gång i månadsskiftet
Mars-April kommer jag att köra ner till Amsterdam,så då finns det plats för 4 st hästar om det är någon som ska skicka på träning eller har köpt en som behöver transport.

Kan givetvis leverera inom rimligt avstånd,dock ej flera timmars körning från den normala rutten
till Amsterdam.

Eller så finns det ett ytterligare allternativ,jag kommer att åka från Amsterdam nån gång dom sista 2 veckorna i April,lite beroende hur mitt tävlande har gått i Texas,och då finns det 2-4 platser,jag kommer att ha mitt sto med hem från USA,och ev en häst till.

Dom åker i en luftfjädrad 4- hästars transport med gott om plats,precis lika bra som med lastbil eller hästbuss,fast betydligt billigare.

Så om detta kan vara nåt,ring eller skriv till mig,och för alla som inte vet det,jag är yrkes chaufför sen 1982,och kör cirka 4 1/2 varv runt jorden varje år i jobbet,så jag kan hantera dom flesta situationer som ev uppstår.

Pris diskuterar vi beroende på hur långt dom/den ska transporteras,och om det är fler än 1 häst.

E-MAIL: [email protected]
mobil; 073-325 56 04.

Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0