Tinkercutting, ja eller hur!!!!!

Under några dagar har jag varit hos min häst på Okna Ranch, samtidigt har det pågått en repsnurrarkurs
för div mer eller mindre verklighetsoptimister.

Skall först o främs tillägas att samtliga var mycket trevliga, sen var en del lika roliga som att se färg torka.
Hur som haver pratade, eller snarare diskuterade jag med en tjej om cutting, och i hennes värld så kunde man visst rida cutting med en Tinker, och man kunde definitivt inte dra alla Tinker över en kam, men jag menar, en Tinker är en
Tinker, Period!!!!

Att rida cutting på en tinker som desutom var 13-14 år, speedig som ett fastsvetsat ankare, måste vara lika OMÖJLIGT
som att köra en formel 1 bil på en rallycrossbana, eller nån av annan åsikt, i så fall, kom igen, övertyga mig!!!!!!!!!.

Hej så länge alla Tinker fans o andra dödliga.

The Editor........................................

Kommentarer
Postat av: Martin L

Nja, så länge korna kommer direkt från frysdisken borde det inte vara några problem. Är de tinade kanske Tinkrarna får det jobbigare...

2010-04-29 @ 11:30:06
URL: http://www.4corners.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0