Allmänt nytt o gammalt

Hej, har inte skrivit på länge av olika anledningar, mest tidsbrist o trötthet, men nu är jag tillbaka fortfarande trött men va fan, thats life.

Har haft en riktigt sjuk häst under 1 vecka, Sandy fick kolik förra söndagen, jag tog henne till Ulltuna måndag morgon, där hon fick intensivvård i 3 dygn, sen hade dom fått henne bra igen, men det var tal om buköppning ett tag på måndags kvällen, det var inte roligt inte.

Fick dock mycket beröm för att hon är såååååå trevlig o lugn och lätthanterad, spelar i princip ingen roll vad dom gjorde, så tog hon det med ett otroligt lugn, sooo proud of my little mare.

Nu är hon dock hemma igen, och igång, hon är så bra tränad så detta har inte påverkat henne fysiskt alls vad jag märker i alla fall.

Ser fram emot tävlingssäsongen, tyvärr kommer ekonomin stoppa oss från en hel del tävlande, men jag antar att så är det för dom flesta av oss dödliga.

Så fram tills nästa inlägg, ha en riktigt bra vår........................................

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va fin hon är din lilla tjej!! Ska bli kul att se henne live :-) Skönt att allt gick bra på Ulltuna!!



Ses o hörs!!



Emilia

2010-04-20 @ 12:45:57
Postat av: yeska

Så skönt att det gick bra Micke!!

2010-04-22 @ 14:20:07
URL: http://noomia.blogspot.se
Postat av: Mona

Det är ju en quarter du har. De ska vara coola!Hoppas att hon är försäkrad, så att du inte förlorade en massa pengar.

2010-04-23 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0